Воскресенье, 24.11.2024, 18:25
Приветствую Вас Гость | RSS

Юридическая фирма " НИКА "

Категории раздела
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 7
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

каталог файлов

Главная » Файлы » Мои файлы

З А Я В А про виклик представника для складення акту-претензії
14.01.2013, 19:00

Заявление о вызове представителя для составления акта-претензии

 

Начальнику ЖЕКу № «_______»_______________________,

 Юридична адреса: 00000 , м. _________________________,

 ___________________ області, вул. ________________________

 буд. ________, офіс _________.

 Номер засобів зв’язку – (000) 000 00 00

 р\р 000000000000 у ТОВ «__________________________»

 в м. ______________________________________, МФО 000000

 Код ЄДРПОУ 00000000

 

____________________________________________________________,

 Яка мешкає за адресою:00000, м. ____________________,

 ____________________області, вул._________________________,

 буд. ____________, кв.

 Ідентифікаційний код - 0000000000

 Номер засобів зв’язку – (000) 000 00 00

 

З А Я В А

 про виклик представника для

 складення акту-претензії

 

Між мною ___________________________, та ЖЕКом "_______________________________”, укладено Договір про надання житлово-комунальні послуги від «_____» ______________ 20_____ року.

 Відповідно до п. _____ зазначеного договору ЖЕК зобов'язався, згідно умов забезпечити надання наступних послуг: (які були наданні з порушеннями, чи в загалі не наданні, наприклад: неякісним (відсутністю) теплопостачання (гарячого водопостачання) в період з «______» _____________ 20_____року до «___»___________________ 20____року, за адресою у квартиру ________, будинка _________, по вулиці _______________, у м. ___________________, ______________________ області).

 Відповідно до п. _____ зазначеного Договору я зобов'язався прийняти наданні послуги оплативши їх у розмірі встановленим договором. Прийняті на себе зобов'язання мною виконані в повному обсязі, що підтверджується відсутністю борга за сплату житлово – комунальних послуг.

 Відповідно до статті 18 Закону України "Про житлово-комунальні послуги”, у разі порушення виконавцем умов договору, споживач має право викликати його представника для складання та підписання акта – претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо. Представник виконавця повинен з’явитись на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.

 Відповідно статті 526 ЦК України, зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог законодавства.

 Відповідно статті 610 ЦК України, передбачено що порушенням зобов’язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.

 Відповідно до статті 611 ЦК України, у разі порушення, зобов’язання наступають правові наслідки встановлені договором або законом.

 

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 18, 20, 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги ”, ст.ст. 526, 610, 611 ЦК України, Наказом Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005 року № 76, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води та водовідведення, затверджених постановою КМУ від 21.07.2005 р. №630,-

 

П Р О Ш У:

 

1. Направити представника ЖЕКу за адресою у квартиру __________, будинка __________, по вулиці _____________________, у м. _____________________, ______________________ області, у строк, передбачений договором про надання житлово-комунальних послуг, тобто на протязі 2-х днів з дати подання заяви для складення акту, в зв’язку з порушенням Виконавцем умов Договору.

 

Перелік документів, що додаються до заяви:

 1. Копія паспорту ________________________________________________. 

 2. Копія договору від «_______»__________________ 19______ року.

  

 «_____» ________________ 20___ року __________________ І.І.Іванова

Категория: Мои файлы | Добавил: админ
Просмотров: 510 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск