Акт-претензия
Споживач 1:
___________________________________________,
Яка мешкає за адресою:00000, м.
____________________,
____________________області,
вул._________________________,
буд. ____________, кв.
Ідентифікаційний код -
0000000000
Номер засобів зв’язку – (000)
000 00 00
Споживач 2: _____________________________________________,
Яка мешкає за адресою:00000, м.
____________________,
____________________області,
вул._________________________,
буд. ____________, кв.
Ідентифікаційний код -
0000000000
Номер засобів зв’язку – (000)
000 00 00
Споживач 3: _____________________________________________,
Яка мешкає за адресою:00000, м.
____________________,
____________________області,
вул._________________________,
буд. ____________, кв.
Ідентифікаційний код -
0000000000
Номер засобів зв’язку – (000)
000 00 00
А К Т
Між Споживачем 1 - ____________________, та ЖЕКом
"_______________________________”, укладено Договір про надання
житлово-комунальні послуги від «_____» ______________ 20_____ року, за адресою:
у квартирі __________, будинка __________, по вулиці _______________________, у
м. ___________________________, ______________________ області.
Між Споживачем 2 -
____________________, та ЖЕКом "_______________________________”, укладено
Договір про надання житлово-комунальні послуги від «_____» ______________ 20_____
року, за адресою: у квартирі __________, будинка __________, по вулиці
_______________________, у м. ___________________________,
______________________ області.
Між Споживачем 3 -
____________________, та ЖЕКом "_______________________________”, укладено
Договір про надання житлово-комунальні послуги від «_____» ______________
20_____ року, за адресою: у квартирі __________, будинка __________, по вулиці
_______________________, у м. ___________________________,
______________________ області.
Відповідно до п. _____
зазначеного договору ЖЕК зобов'язався, згідно умов забезпечити надання
наступних послуг: (які були наданні з порушеннями, чи в загалі не наданні,
наприклад: неякісним (відсутністю) теплопостачання (гарячого водопостачання) в
період з «______» _____________ 20_____року до «___»___________________
20____року, за адресою у квартиру ________, будинка _________, по вулиці
_______________, у м. ___________________, ______________________ області).
«_______» _____________________
20___ року, вищи наведені споживачі направили заяву на ім’я начальника ЖЕКу
виконавця послуг, з вимогою у 2 – х дневный термін направити представника ЖЕКу
за адресою у квартиру __________, будинка __________, по вулиці
_____________________, у м. _____________________, ______________________
області. За для складання Акту в зв’язку з порушенням Виконавцем умов Договору
згідно ст. 18 Закону України "Про житлово-комунальні послуги”, у разі порушення
виконавцем умов договору, споживач має право викликати його представника для
складання та підписання акта – претензії споживача, в якому зазначаються
строки, види, показники порушень тощо. Представник виконавця повинен з’явитись
на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором. Що останнім було
проігнорована тобто представник не з’явився.
В зв’язку із чим Споживач 1 -
_______________________________________, Споживач 2 -
_______________________________________, Споживач 3 -
_______________________________________.
Склали зазначений Акт –
претензію, про наступне та стверджують що: в період з «______» _____________
20_____року до «______»___________________ 20____року, за адресою у будинка
_________, по вулиці _______________, у м. ___________________,
______________________ області). Була надано неякісне (відсуне) теплопостачання
(гарячого водопостачання).
Споживач 1 -
___________________________________ _______________________
(ініціали) (підпис)
Споживач 2
-___________________________________ _______________________
(ініціали) (підпис)
Споживач 3 -___________________________________ _______________________
(ініціали) (підпис)
«________»
_________________________ 20_____ року.
|